Masarykova základní škola

Fotogalerie

foto


Uvítání

Vážení rodiče, žáci, příznivci naší školy i náhodní návštěvníci tohoto webu! Vítám vás na stránkách ZŠ Klánovice.
Měly by Vám přehledně poskytnout všechny důležité informace o naší škole.
Michal Černý, ředitel školy.
P.S. Děkuji Tomášovi Studničnému za rozhodující podíl na jejich vytvoření i znovuoživení.

Rychlé odkazy

Elektronická ŽK
Rozvrh hodin
Jídelní lístek školní jídelny
Výběr a odhlašování obědů
Zájmové kroužky, kurzy

Kontakty

Ředitel: cerny@zs-kl.cz
Sekretariát: venkrbcova@zs-kl.cz
Ekonomka: volkova@zs-kl.cz
Školní jídelna: jidelna@zs-kl.cz
Školník: schwarzpeet@gmail.com
Školská rada: skolskarada@zs-kl.cz
Datová schránka: w4mhdkh

Kontakty na učitele najdete v sekci Pedagogický sbor.

Školní poradenské pracoviště

(psycholog, speciální pedagog, výchovní poradci, preventista SPJ)
Informace o školním poradenském pracovišti.
Konzultační hodiny školního psychologa pro rodiče (po domluvě):
PO 8.00 - 10.00
ÚT 14.00-17.30
E-mail: zs.lenska@seznam.cz
Tel. 731 488 035.

Fotoarchiv

Naše starší fotogalerie (do roku 2007) najdete ve školním fotoarchivu.

Odpovědi na dotazy z třídních schůzek 4.9.2014

Aktualizováno: 10.9.2014 Autor: admin

Tradičně odpovídám na všechny dotazy, které mi učitelé tlumočili prostřednictvím zápisů ze schůzek


1.C: Na WC určené dětem chodí cizí lidé.
Pokud se to skutečně stalo, šlo o zcela mimořádnou náhodu. WC je určeno skutečně pouze našim dětem. Dále v chodbě je sice několik pokojů, ve kterých jsou ubytováni zaměstnanci ministerstva zemědělství, ale všichni mají sociální zařízení na pokoji. VŠ studenti z Kazachstánu jsou ubytováni na SOUSEDNÍM pavilonu a na toto WC se nemají jak dostat, nehledě na to, že i oni mají záchody na pokojích. Na pavilonu, kde jsme my, nikdy žádní cizinci ubytováni nebyli, nejsou a nebudou.
Přesto ještě na dveře WC umístíme výrazné cedule, že je určeno pouze pro žáky ZŠ. Pokud by ani to nestačilo, paní učitelka má k dispozici klíč, můžeme WC zamykat.

1.C: Děti chodí do objektu kolem kuřárny.
Po dohodě s vedením SŠ byla kuřárna přesunuta na jiné místo.

1.C: Nejasnosti okolo školní družiny.
Prosíme o trpělivost, jsme ve zcela nové situaci - třída 1.C je umístěna mimo naši budovu, má náročný program, navíc některé věci jsou nyní trochu jinak, než jsme v létě předpokládali. Postupně vše doladíme za chodu v řádu dnů. Rozhodně je v družině místo pro VŠECHNY prvňáky.

2.A: Proč nejsou údaje o škole (web, telefon) v papírových ŽK předtištěné rovnou? A je nutné vyplňovat datum narození žáka?
Druhé ročníky jsou jediné a poslední na škole, které používají papírové žákovské knížky. Prvňáci je ještě nemají a starší děti už mají EŽK. Proto druháci dobírají zbytky už dávno vytištěných žákovských. Konkrétní údaje školy tam nejsou asi i z cenových důvodů (použití univerzální stránky bylo nepochybně mnohem levnější). Vyplňovat datum narození žáka nutné není, asi je to relikt z doby, kdy ŽK sloužila jako doklad pro použití dětské jízdenky v prostředcích MHD. Jiný důvod nevidím.

7.A: Malý výběr zájmových kroužků.
Patříme ke školám s největším výběrem kroužků vůbec. Pochopitelně nechceme dublovat zájmové aktivity, které v našem bezprostředním okolí provozují jiné subjekty. Celkově považuji nabídku zájmových aktivit v Klánovicích a blízkém okolí za nadstandardní (viz středeční veletrh).
Jiná může být situace v konkrétní věkové kategorii. Je fakt, že pro starší děti už toho nabízíme méně než pro ty mladší. Pokud máte nějaké konkrétní návrhy, neváhejte mi např. napsat. Upozorňuji jen, že kroužky otevíráme pouze v případě dostatečného zájmu.

8.A, 9.A: Nevhodné časy některých volitelných předmětů, dlouhá pauza mezi dopoledním a odpoledním vyučováním.
Rozvrh je v rámci možností sestaven tak, aby pauzy byly co nejkratší. Věřte mi, že jsme se v tomto směru hodně snažili a většina dětí má rozvrh celkem "hezký".
Bohužel, tím, že si každé dítě volí program částečně individuálně, vzniká několika málo jednotlivcům skutečně až 135minutové "okno". Je nám líto, ale s tím neumíme nic udělat. O děti se v této době postaráme v tzv. "azylovém centru" nebo mohou opustit školu, dojít si domů a na hodinu např. němčiny si dojít jako do "jazykovky". Zkuste se na to prosím podívat z tohoto úhlu pohledu.

Děkuji za Vaše dotazy.

PaedDr. Michal Černý, ředitel školy